söndag 4 mars 2012

- What is all this about -




Jag är bara så trött! trött på allting. På sista tiden har ja känt mig smått deprimerad?
Men varför då? Den frågan ställer jag mig hela tiden, varför då? men finner inget svar.

Hursom hällst. Idag vaknade jag 4 tiden -_- satte mig på datorn och en kort stund efter började jag packa väskan. 18.25 skulle jag sitta på bussen på väg tillbaka till Vasa. men när klockan närmade sig 6 blev jag så ångestfull, arg o sur så jag sket i det och fot till Tellus o kolla på en vän's match istället. Efter matchen drog hälften hem och andra hälften (vi som är mer socialrare, inte så tröga eller tråkiga) till ABC där vi lyssnade på Rossis äventyrsfulla hälg! ett gott skratt fick i allt! haha stackarn..

Tänkte ta och svara på alla frågor jag fått under - FRÅGESTUND - imårgon [måndag] efter skolan.
- Så ni som undrar ennu nått, FRÅGA -
  ni har en dag på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar