onsdag 28 mars 2012

Du och jag under täcket baby, Det har gått flera veckor baby


Såhär lång skoldag har jag inte haft på länge, 8.15 - 15.45.. Nojaa klarade den iaf så det är jag väll glad över.
Jag Lotta och Alexandra drog till stan efter skolan på en flåtubulla (Arnold's alltså) Gick lite och beundrade vårens as snygga kläder! Först gillade jag inte alls denna vårens mode med pastell färger hit och dit, men nu, nu vill jag verkligen ha ljus rosa, ljus blåa, gröna röda, oranga osv! jätte fiint ju!

Sen domhär arma tränings kläderna.. Sååå snygga färger, jag blir så peppad bara av att kolla på tränings kläderna!

Nojaa nu ska jag öva på matte prov som jag har imorgon.. blää säger jag bara.



Du och jag under täcket, baby
Det har gått flera veckor, baby
Sen vi låg där hos dig och du frågade mig,
Ska vi göra något äckligt, baby
Jag blev tagen på sängen, baby
Jag låg där naken och ängslig, baby
Men det kändes okej, när du visade mig
Hur man gör nånting äckligt, baby



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar