måndag 5 mars 2012

- Svar på era frågor -

Är du singel?
- Javisst är jag det.

Når kombe du ti Kokkola? ;-)
-haha. Var faktigst där i Lördags. Kanske när jag har penga och vill shoppa.


Wild Psyduck appears!
haha hope you like it. BANG


Vad ska du göra efter 3an?
- Beror helt på situvationen. Om jag är singel så säger jag kallt hejdå Finland och hej på dig London eller New York. Jag vill ut och resa, lära mig nya saker. Om jag har pojkvän vill nog börja starta familj. Jobba lite och skaffa pengar, köpa en Audi, Köpa ett gammalt hus och renovera det till ett vackert och trivsamt hem osv. Men som sagt, beror helt på situvationen.


Hur många barn vill du ha och när?
- 3-4 har jag alltid tänkt mig skaffa. Pojkar och flickor. Ska jag vara ärlig skulle jag vara redo för det redan. Men jag kan säga att efter jag gått ut skolan skulle jag mer än gärna vilja börja få barn.


 edu taggad att se the human centipede imoron?
- Hade varit det, men tyvärr blev det aldrig av haha!

Vad gör du på dagarna i vasa?
- Antingen sover jag eller sitter på datorn ända tills kvällen. Ibland (ytterst sällan) drar jag till stan eller ut men vänner. Tråkigt liv eller? hahahaha

Ska du ti södern i sommar?
- Javisst hade jag planerat det! Med vänner, vet dock inte ennu vart eller med precis vem alla. De som har penga förståss haha!

Boobie size ?
- haha kul med oseriösa frågor.. Men det är 75c oftast, de beror på var du köper dem, men Lindex är nog bäst ha!

har du haft sex ?
- Ja det har jag.

vem var din första kärlek ?
- Det var nog när jag gick på.. 8an? och blev ilag med Jake. Friade i ca. 1år även om mamma och pappa försöke allt så att jag skulle göra "slut" med honom!

Despesperata killar där ute :) 
Vad använder du för panties , de är vad dom skall fråga x) Kiidding !:D
Ne min fråga är nog mera att va går du i för skol-linje ?( Glömd de igen:) )
- haha smått desperata ja! haha gulligt. Jag går på Social & Hälsovård = Studerar alltså till Närvårdare - Akutvårdare

Va har du för dröm me ditt liv?
- Oj.. Att hitta min utlänska dröm kille, bo i ett vackert hem (med en massa IKEA inredning) med 3-4 barn, äga både Audi och Bmw, ha mina nuvarande vänner med mig hela livet. Ordna grillfester på sommrarna. Resa en hel massa kanske köpa en villa i ett varmt land? så vi kan rymma dit när det blir vinter och kallt! Leva lyckligt familje liv.

Men om jag inte hittar min kille då.. Skulle jag resa hela tiden. Arbeta och lära mig om olika kulturer. Och kanske jag skulle bosätta mig i London eller New York.


Va drömde du om att du sku bli då du blev stor när du va liten?
- Minns jag hade massa drömmar.. Stall ägare, ridlärare, äga hundkennel, brandman, akutvårdare osv..

Hur lång är du? 
- Jag är ca. 1.63cm. Har inte mätt mig på länge men det är vad jag tippar på.

Din klädstorlek?
- 34, XS-S


Jag har följt din blogg en lång stund nu och undrar om du och Bajram är ilag? eller har jag förstått fel? :) 
-Njah inte riktigt fel. Vi hade så att säga "på G" inte bara vänner och inte var vi ilag helller men..
 Nu vet jag faktigst inte var vi ligger, Det är lite konstigt nu. Ojaa hoppas jag att det ordnar sig och fortsätter lika som vi hade. Underbart! Den frågan får du ställa honom istället, han vet säkert bättre.

Vad vill du jobba med sen när du har skolan klar?
- Som akutvårdare. Jobba i ambulansen alltså, rädda liv!

Var bor du i Vasa?
- Nu just i Gamla Vasa på internat. Men håller helatiden på att söka en lägenhet i Vasa centrum!

Var trenar du? (på gym)
- Jag tränar i JeppisGym när jag är hemma i Jakobstad. I Vasa tränar jag hos Ladyline.



Vad hände med din pojkvän tom? och varför? :/
- Well som du säkert vet bor han ju i England och jag här i Finland. Våra veckor gick åt att sitta och prata på skype dagarn långa. Jag for till honom på sportlovet och allting var underbart! verkligen! men när jag kom tillbaka till Finland började jag dag för dag förstå att detta inte går längre. För det första har inte jag eller mamma & pappa råd att sätta 200-300€ vartannan månad på flyg så att jag skulle slippa träffa honom/ och han mig. Och inte hade vi lov på samma gång heller! Sportlovet & typ påsklåvet kanske? var de enda loven som gick ihop..
Och hur härligt de än var att vara med min brutalt muskliga, långa, trevliga, snygga osv osv Tom,bestämde vi oss att detta kanske var bästa alternativet trots allt.. Visst saknar jag honom, de gör jag! men alla mår bra nu så det är ju huvudsaken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar