onsdag 21 mars 2012

Veckan som varit

Bjuder på en bild från sommaren, då jag är helt bild-lös

Det har varit tyst här på bloggen pga att nätet här har inte funkat, så har inte haft någon tillgång alls på dator förrän idag då.

Veckan som varit ha varit ganska chill, vi har slutat mellan 2-3 varenda dag, även om vi igentligen borde sluta runt 4 dagligen. Dessa dagar utan internet har jag sovit och börjat läsa " A vampire for Christmas" boken jag köpte i England. Jag börjde ju läsa boken, men sen glömde jag den till Vasa nä min praktik började osv så det lämnade, nu började jag läsa den igen och det är svårt att hålla sina händer borta från den! Så himla bra!

Imorgon börjar jag 11.30 vilket är super sköönt! Sen är jag ju ledig på fredag så de blir att fara hem efter skolan imgorgon också!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar