onsdag 28 mars 2012

Svar på tal & Tränings tips

Anonym: 
Gillar din blogg! speciellt alla inlägg om din träning :)
När du tränar hemma, vad gör du för "workouts" då? Har du gjort någon video på när du tränar som du kan kanske visa?

Va kul att du gillar det! ska försöka bli lite mer aktivare med träning's inläggen. Tyvärr har jag inte gjort någon video ennu, men den är på väg! Hur som hälst så brukar jag köra träningen de visa här nedan, mycket efektiv och bra övning att göra hemma! Ifall du vill koncentrera dej på någon speciell muskel, finns det massor med bra tips på YouTube. Här har jag linkat några favoriter.


Bra övningar, där du tränar nästan alla muskler.

Kolla gärna hennas andra videon, hon har mycket bra övningar! MEN hon använder vissa tränings metoder som tex medicinbollen, sandpåsen osv, Var kreativ och säkert hittar du nått som kan replace dem :)





5 kommentarer:

  1. reaplise= replace?
    ersätta

    SvaraRadera
  2. Hu får du motivation till att träna? :)

    SvaraRadera
  3. Jag fösöker föreställa mig min drömkropp en het sommar dag på fäboda, vill jag se ut som jag gjorde i höstas eller vill jag göra nått åt det?! precis. Och så brukar jag kolla in före och efter bilder på Jamie Eason's fan page, och följa deras tränings tips osv :)

    "You want results? Then train like it" de brukar ja tänka på :)

    SvaraRadera