fredag 23 mars 2012

Bröder..varför?!

Blev några fjollas bilder här så länge jag väntar på...




Hitta en bid från förra hälgen.. ojaa

Nu har jag lag till massa NYA bra feelis musik på mp3 HAHAAAAA javet, ni behöver inte mobba. hursom hällst var jag såå taggad idag efter tandläkar besöket att dra till gymmet med ny musik i örat och pumpa som aldrig förr!! o just när jag har packat allt färdigt så hittar inte jag mina hörlurar! Och grejjen är den att utad precis dom hörlurarna är det ingen vits att lyssna på musik en.. Di jag har är av märket Skull och di är bäst! brutalt bra basso i alla låtar, och det gör ju träningen ennu kulare!

Jag tror, nej JAG VET att det är Joonas som tagit dom.. han kommer att D.Ö när han kommer hem! FÖR JAG SKA HA DEM NÄR JAG GYMMAR!

2 kommentarer:

  1. gillar dina träningsinlägg! :) vad har du på dig när du gymmar? Har du bara sportbh? :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycke! Ja oftast bara sport-bh och en topp på det, that's it. Jaanå förstås tränings tights också :)

    SvaraRadera