torsdag 8 mars 2012

Ändrade på dagen än en gång

Ennu en gång ändrade planer! Strax efter jag publicerat förra inlägget ringde kära  Ronja och undrade om vi skulle ta kaffe, så jag to bussen till stan (JAG ORKADE HURRAA) en snabbis till Ronjas då hon skulle sminka sig klart o sen drog vi till Wayne's Coffee där vi satte jätte länge och talade en massa girl talk!
Vi gick runt i stan och beundrade alla vårens snygga tränings kläder, tills Hannah & Jonathan kom, då drog vi tillbaka till Ronjas på en kaffe.

När de for hem till Jeppis stannade jag i stan tills busen kom. Nu har jag duschat, kollat senaste salkkarit avsnitt, packat väskan och snart färdigt blogga sen är det dags att fara och sova :) OBS! jag har varit uppe hela dagen! men nog säger jag att de varit jobbigt trots allt..

That little bitch! Tycker faktigst synd om henne.. att bete sig som hon, haha de är ju bara så barnsligt! jag kan ju inte nå annat än skratta :') tjejjen, du kommer inte klara dej i livet om du fortsätter i samma stil, snart har du inga vänner kvar så som du behandlar dem.. Jag är bara så trött på dina lekar, de räcker, grow up!  I'm just saying, and you know it's true.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar