onsdag 7 mars 2012

- Dagen i bilder -

Idag såg jag ut såhär.
Inatt hade jag en helvetes natt! Brannvarnaren piipade mellan 1-2 minuter både långa och korta piipande. MEN klockan var 3 när jag vaknade av den så ja orkade inte fara o tortera den, efter de har jag inte sovit alls!. På morgonen hade jag sån huvudverk att jag inte verkligen visste vad jag skulle ti mig till! ja började tortera brandvarnaren när jag håka att de inte var den som fittades, utan dt var i en annans rum och hon var inte eens där då!

Idag var det faktigst jätte sköön dag i skolan. Första timmen modde, men gjorde nå grupp arbeten så de va chill! efter det hade vi massage i 3 timmar! sköönt alltså!

FOREVER ALONE










När jag kom hem följde Alexandra med på kaffe, förståss skulle webcammen används och ha kul me lite! ahaha och då kom de också och fixa brannvararen. tack & lov!
Hon drog hem och jag hann sätta mig på datan då en vän frågade om jag skulle hänga med den och pilkka!
Nå vi drog till replot bron och där har jag spenderat några timmar trevligt! 


När jag kom hem tog jag av kläderna och hoppade i sängen . JAG SOMNADE, sovde till 23.. Vad är allt detta om riktigt?! varför är jag so himla trött alltid?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar