torsdag 1 mars 2012

7 fakta om Emilia



Fick en blogaward avCindy Ekman

Tacka den som har gett dig awarden, skriv sju fakta om dig själv och ge den vidare till 15 bloggare.

7 fakta om Emilia

1. Jag sover alltid med sockor på, annars kan jag INTE sova. Samma gällande sex.

2. Jag kommer bättre överäns med killar så har mera kill vänner. Därimot har jag 7-8 mycket nära tjej vänner. och 3 jag kan tala om precis allt om!

3. Jag har jätte svårt att ta itu med saker.. jag skjuter alltid allt framåt.

4. Mina närver är helt Okontrolerbara, när jag blir arg spränger jag, jag ser inget annat än hat runt om mej, men i nästa sekund blir jag helt vanlig igen och föstår inte alls vad som hände just.

5. Är en stor drömmare. Jag lever på mina drömmar.

6. Skulle hälst av allt flytta till London. Älskar att bo bland folk och massa butiker.

7. mitt rum är alltid stökigt, kläder runt hela lilla rummet, även om jag städar den nästan dagligen

Jag ger awarden åt dessa:
Ronja Enlund
Melina Nykamb
Lotta Suominen
Ona Forss


2 kommentarer:

  1. "1. Jag sover alltid med sockor på, annars kan jag INTE sova. Samma gällande sex." Hahah jesooooos :DDD

    SvaraRadera