torsdag 29 mars 2012

Matematik & Emilia.. vad tror ni?

Onej, pricken är inte på halsen utan på spegeln.

Today's outfit

Jag bad Sandra göra nått med mitt hår, någonslags fläta, och detta gjorde hon :) Älskar att ha upp håret på de sättet, men det är en aning svårt att göra på mig själv.

Från igår.

well nu har jag skrivit matte provet och jag... BLEV GODKÄND! aah de sköönt att ha det undan minsann! Hela dagen idag har jag varit ultra mega trött.
Och dessutom i mårsse när jag skulle i duschen (ultra mega trött) tänder jag lampan till badrummet, och den går sönder. Great, just great, jag går och hemtar en lampa som jag skulle ställa dit, men hoppsan så fanns det inge uttag, hur dum får man vara?! nojaa ja bestämde mig att duscha i mörkret, och då menar jag kol mörkt jag såg inte ett skit.



2 kommentarer: