lördag 25 februari 2012

Tatto´ Inspiration


Har mycket lände viljat ha en tattoo under bröstet! Antingen en fjäder eller en betydellse full text.
Ganska lika som på bilden, men lite mera "rundare" eller hur man ska säga.. Så att texten går med bröstet? Vet ni vad ja g menar? hoppas de!



Skulle vilja ha samma text som Kenza " Be strong girl "
precis sådär som på bilden, på haban!


En text som " Belive, Hope, eller annat betydelse full text skulle 
vara as snyggt! 


Tycker också det är jätte snyggt med en tatto där, men då är den ganska synlig..
Skulle nog vilja gömma bort den ibland!




Egyptiska korset Ankh - har många betydelser "Evigt liv, Nyckeln till himmel riket" osv. Skulle gära vilja ha den nånstan på kroppen.. Vet dock inte var.. Har ett halsband med Ankh korset på
- Betyder mycket för mig

På det stället ede bar aså snyggt med en tattoo.. Vet int vad ja skulle ha för text? 
hmm..



4 kommentarer:

  1. du ska hälst ha en text som hör ihop me ditt liv, å låt int ngn annan väli texten åt dig, entå en del av din egen kropp så.. (: å en engelsk text sku ju vara ett +, å om du tvekar så göra den, så göra den endå, entå sällan man gör na vågat jär i liivi så.

    SvaraRadera
  2. Apsolut ska de vara en text som hänger ihop med mitt liv! alla bilder är insop bilder, där jag kollar fonten,storleken,platsen osv :)

    SvaraRadera
  3. Snyggt med tattoos, älskar min text på nedre armen, kommer aldrig att ångra mig , bara man väljer en text som passar in på dig så blir det aldrig fel! :)

    SvaraRadera
  4. De är värkligen det ja! Jo ja såg den faktigst, mycket snyggt! Ganska i samma stil hade jag själv funderat :)

    SvaraRadera