söndag 18 mars 2012

All I want is the taste that YOUR lips allow

Kände mig så ganster idag med bror's ceps när jag lyssnade och sjöng med i Eminems ur gamla låtar!

Hos Cindy's på kaffe strax före jag drog till gymmet


Hade inte tänkt göra ett skit idag, men när jag tidigare idag satt på datorn och chillade ser jag en tjej med barnvagn som suser förbi med världens fart förbi vårt hus, såg direkt det var sporttiga Ida med Maxi! Jag blev så peppad att jag bestämde mig att det skulle bli en gym idag iallafall!

 Blev en snabb kaffe hos Cindys där vi b.l.a planderade lite sommar 2012 happening's! Vi ska see om de blir något av det vi planerade, TAGGAD. 
Efter Cindy's drog jag själv till gymmet, och måste säga gud jag börjar bli stark haha! Nämen de gick otroligt bra idag, ökade vikter (både arm & ben/rumpa) men 5- 8kg! Så otroligt nöjd efter dagens träning!

For via Makuuni och hemtade lite godis & Vitamin vatten, eftersom jag tyckte jag förtjänade det efter dagens träning! När jag kom hem bråtades jag lite grann med brodern som blev fittig för jag tog datorn som btw är MIN av han.. Så måsta bara visa honom lite vem som bestänner över vem. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar