fredag 16 mars 2012

BilDBOMB & Fredagens pinsamma händelse..




Såja nu är jag äntligen hemma ingen!
Dessa 3 dagar utan daton + telefon har varit obeskrilvigt ensamt.. Altså riktigt så hemskt att jag inte visste vad jag skulle ta mig till..
OJAA tänk att tordag & fredan vaknade jag av mig själv?! Jag hadu ingen väckarklocka då juppin va död. OCH JAG CHASADE ATT VAKNA, OCH DET GJORDE JAG?! herriguud.. plus poäng till mig!

Idag i stan komm en fylle gubb fram till mig och lotta och Allo 
Mannen: Har nån av er flickor 50c så jag slipper med bussen hem"
Jag: javisst venta så ska jag kolla.." Ger 50c till mannen"
Mannen: Oj tack så mycket, hördu du kommer att gå långt i livet du, du är så godhjärtad kvinna och dessuton såå vacker.
Jag: Oj tack så mycket :) och ja, fasst en fyllare sade det, blev jag varm innombords, inte varje dagn man får höra sånt!






Vad jag igentligen gör i skolan..



Sööta Julia


GOT YA BIAATCH!


Hahah alla 3 lika töntiga..


haha så kan de gå..




Sandra & Alexandra :')


Jag & Alexandra 


Torsdagen i stan - FLÅTU BULLA ett måste



En vanlig syn i skolan.. Ojen de våldtar inte, de masserar.. ?! :D


På pauserna sover vi!


Fredagen drog vi till ABC och äta på matrasten



När vi skulle tillbaka till skolan började bilen skutta. SHIT vi kommer inte fram till skolan förrän den stannar" FUCK.. *vi vänder om och hinner just och just förbi rundellen då bilen stanner* MITT I MELLAN 2 FILER.. fuck 3 tjejjer, och bilen har stannat.. fuck vi är in deep shit..


Skrattande springer vi till ABC och hemtar en porr med bensin, tankade och förde tillbaka den. Sen starde vi tillbaka skrattande till skolan haha shit..


Nöjda Lotta


Nöjda jag


Nöjda Alexandra


Syööta låtta


Syööta Allo på bussen hem :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar