lördag 31 mars 2012

I just tried to be nice for once


Okaay inte reaktionerna jag förväntade mig inte.. När familjen kom hem hade jag hunnit städa första våningen.
Jag väntade hur de skulle reagera på "städat hem" mammas kommentar: ´de lukat som gammalt hus`
Sen sade ingen mera. En stunde senare går jag och hemtar kaffe och tar 2 bulla isf 1, då blir pappa arg o säger till att jag bara får ta 1, då säger jag att ´ Jag har därimot städat här idag, va har ni jort` 
Då blir pappas kommentar ´Nå inte har du städat här int, kolla ränderna på borden tex.` 

Okay sori då saatan int behöver di heller fövänt sej att ja städar FRIVILLIGT flera gånger int.
O sku int de ha komi hem så tidigt sku ja ha hunni städa övre våningen också.
Men nää va otacksamma hela bunten. Som om jag sku kuna bry mig mera

1 kommentar:

  1. Vi var alla sååååå jätte trötta när vi kom hem så vi sa lite sånt som inte skulle behövas. Tack ännu en gång för ständningen. :D

    SvaraRadera