tisdag 3 juli 2012

Let's have fun and clean the house


Vaknade 11 idag, men låg och drog i sängen ända tills 12 tiden då jag tvingade mig upp. Smättade på kaffekokaren och ventade på kaffe, satte mig framför dator och kollade senaste på 9gag.

Sen kommer mamma och säger. -" Nu Emilia ska vi städa varasto, eftersom DU har vari där o slängt runt dej alla saker så man kan inte gå där längre!" 
Nå jag for snällt dit (!!) och när jag skulle föra mina bestick n' stuff i diskmaskin, ja då fäller jag ett glas och det går sönder..fan. Fortsatte igen i varasto och plockade upp alla saker och efter det fortsatte jag i mitt eget rum till och med! 
Rummet orkade jag tyvärr inte städa klart.. >.<






Dukig att städa. Ifall du behöver hjälp ring till Emilias städ och hjälp service!
 - halft naken tjej städerska garanteras -


Bebis så ur gullig och nytvättad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar