fredag 23 mars 2012

Om drömmar kunde vara verklighet

Måste bara berätta, på tordag kväll låg jag och kollade på filme " My sisters keeper " handlar om en cancer sjuk flicka osv. Natten därpå drömde jag första gången om muffa (som jag vekligen minns allt av drömmen).

Han dog i cancer år 2008.. De känns ennu som igår, och jag förstår inte hur jag inte ennu har kunnat " let it go "
Varenda gång vi börjar tala om honom får jag verkligen kämpa imot att inte börja gråta,när alla andra tex mama,moster och mommo kan tala om det hur lätt som hällst..

Hur som hällst drömde jag att jag kom till nått hus, och mittiallt kommer muffa fram till mig och dendär känslan jag hade..Obeskrivlig.. i chock frågar jag honom " vad gör du här, du avled ju i cancer för 3 år sedan?!
muffa svarade " nej, jag avled inte, jag överlevde och vann cancern.
i nästa sekund hoppar jag i hans famn och pussar honom på kinden och försöker föklara för honom hur mycket jag har saknat honom och hur mycket jag älskar honom, han säger desamma till mig. och än en gång dendär känslan.. jag fick verkligen tänka länge om det var sant när jag vaknade.. Jag har gått och funderat på detdär hela dagen, vari såå nära på att brista i gråt för att jag verkligen önskar att det varit sant..

Jag saknar honom så mycket så det går inte och beskriva heller..

Båda lika trötta :') Att jag saknar dej så himla mycket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar