torsdag 11 november 2010

veckorna går ju så snabbt!


Hej vet ni vad jag kom på? de är jul snart ju! :D hur kul är inte det?!
Till julklapp önskar jag en korthårig Chihuahua valp tjej :'))
för då skulle min lilla bebis få en kompis i hans storlek : D

Nasu <3


Noja back to real life.
vanlig skoldag, eller nae börja 10.
Och så var de någon tema dag här också som hette " Stoppa suget" gällande tobak osv osv..
annars helt vanlig.

Som tur så har alla lärarna möte imr så vi jag slipper hem idag!
men vad sker där i lilla jakobstad?
inget, ifall inte jag får det att ske! :D höhö nääj men..
skulle faktist vilja ta lite idag, de var ju ett tag sedan sist. men får se hu det bliir.
och så skulle jag vlija fara till oxhamns o kolla läget imårgon ifall de inte är lediga föståss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar