söndag 7 november 2010

Back in vasa agin


buhuu nu var de söndag en än gång och de betyder --> vasa igen..
de är så lamet här på veckorna, kiikus & hanna är i gamla vasa och nanna i suvilahti (+ till att hon har prao dihäär 6 veckorna framåt) så henne kommer jag inte att se lika ofta : ( så vad ska jag göra? sitta hemma,kolla film,ut o spring,hem ,se på film sova?! vafan ede fö liiv :'D noja de går över (tror nälingen jag har en seen höstdepp)

Noh, nog ska detta ordna sig! :D har ju en massa att göra ennu idag,
  1. plugga
  2. städarummet
  3. diska bort sktiga disket
  4. gå handla innom 25 minuter
  5. sova 
Så jag tror de är bät att börja på! Gonatt alla! :)

ps. ska köpa batterier till kameran så jag får mera bilder hit till bloggen!

ps2, 
 jag ska börja träna hårt nu! ska börja med joggning 3 gånger i veckan, simma 1 gång och fara på gym 1-2 gånger :) visst bra! så är jag i toppform till sommaren! 

2 kommentarer: