måndag 15 november 2010

Är jag sjuk igen eller?



haha de e nog en evig fight mot min förkylning.. 



  1. Har feber 37.8 c*
  2. Min näsa är så täppt det baara kan vara
  3. Jag har hals ont igen! fäen.



 jag orkar inte mera med dethär! jag vill bli frisk!
 iof får man vara ledig när man har feber, men jag
 kan/vill inte då jag har kombi lektioner imårgon + gymnastik!: DD såå kuul!






            min dag så ut såhär



  1. hade modde,finska,engelska.
  2. kom hem, förde lille nasse o kissa
  3. satte mej framför datorn, kolla några avsnitt av The vampire diaries
  4. for ut me lillen igen + for och handla till minimani 
  5. gjorde finska läxan
  6. kollade några avsnitt av vampire daries
  7. nu läsa boken, pojken som kallades det
  8. sova














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar