måndag 1 november 2010

Keep on dreaming



Nojaa nu har jag äntligen skaffat busskort! de var på tiden..


Efter solan for jag raka vägen in ti rewell o köpte busskort. sen kunde jag inte gå förbi kläbutikerna utan att fara in och ta en titt ;) så jag gick igenom alla kläd/sko butiker o provade en massa! ojoj va härligt! men mindre härligt då jag hela tiden visste att jag inte kunde köpa något :(
en klänning som jag sååå länge har velat ha fanns vi H&M den var perfekt av storlek 34 (som är min storlek men...)  minä bröst passade inte in! de var såndär kuupor, som var storlek AA ?! varför setta för små kupor i en klänning? hellre för stora än för små!! härre guud vad fittig jag blev!! :( 


Denhär klänningen
 menade jag! :(


 när jag väl fick dragit bort mej från rewell for jag till citymarket o handlade mat o kul stuff.(not)


Nu sitter jag här och bloggar, ska börja laga mat, äta, ringa kära nanna osen ut och jogga!
och som belöning ska jag se på en film o sen gå och soov :)




Dagens låt är; Taylor Swift - Haunted 

1 kommentar: