måndag 8 november 2010

Huhhu vilken måndag!

Hejhej!


Idag kom min mamma & pappa med min soffa hit till vasa! och pappa fixade min lamppa!
så nu är de redan mycket hemtrevligare här : D (även om de inte är färdigt här ennu!)
när di for hem igen började jag kolla på The vampire Diaries :DD skit bra! och salkkarit då förståss ;)


OCH så har jag ordnat i min klädskåp för engångs skull! hihii ^^
OCH jag har köp batterier till kameran, precis som jag lovade ;)) hähää!


mer än det har jag inte att säga..
HÄR ÄR LITE BILDER FRÅN DAGEN!




Kompis bild på mej, johanna & kiikus <3


WC


Lägg till bildtext


"stolt" över mitt inte roddiga klädskåp :))






4 kommentarer:

  1. hmm papp din fösöka sätt upp lampon din men ha hålsta int så ja fick sätt den :P

    SvaraRadera
  2. va mysigt e ha blivi tär emmppu :D jag å kiika måst no koma tid å häls åpå na da :D <3

    SvaraRadera
  3. jauu helt okey, joo de måst ni! :) <3

    SvaraRadera