söndag 21 november 2010

En ny vasa vecka framför mej

TJOHEJ =)


Fjant


Nu är det söndag och jag sitter i vasa. kom hit en 10/tio tiden.
i bussen påväg till vasa mådde jag jätte dålit, alltså jag var helt spyfärdig!
jag visste inte alls vad jag skulle ta mej till, vessan var så långt borta, och ja kunde inte tala och knappt röra på mej.. som tur somnade jag och sovde hela vägen, men när jag steg ur bussen och gick till kämppä så började jag må dålit igen, men inte lika dålit iaf.!


Julen är på väg och jag skulle måsta börja handla julklappar osv, hur ska jag hinna med det?
Och bara jag skulle börja bli frisk skulle jag kunna börja träna igen! 
jag börjar värlkigen sakna minä tjejjer, och våra skojjiga träningar! så hoppas jag snart kan börja träna igen :)


Noja nu kollar jag färdigt The Vampire Diaries S2 E9 <3


Gonatt!

3 kommentarer: