måndag 22 november 2010

Måndag och lillajuls firande senare på kvällen

Söta lucia

Tonttu Toljanterii :)






HEJHEJ

Ja somnade nångång 5 tiden. och så måstade jag vakna igen 6.. de var lite jobbit, men tillen början i skola var de inte så jobbit alls, men nu på sista timme var jag helt ded : D

När jag sen 5 före 2 fick fara måste jag gå till lärar rummet och hemta min plånbok, eftersom den hade jag glömt visst i cafeterian  :DD noja efter att jag fick den ficka jag låv att springa så hårt jag kunde till bussen, som skulle komma 5 över 2. när jag äntligen var 10 meter från busshållplatsen kollar jag bakåt och ser att bussen kommer,
haha så jag börjar springa igen så att han inte missar med mej! de såg säkert helt sjuk ut då jag sprang där och blev "jagade" av bussen.. jag vifta med händerna så att buss chaufören skulle förstå att jag skulle med..men oj fyy va piinsamt de var när jag då jag satte mej in i bussen, alla kollade på mej, och jag ville bara sjuka genom marken :DDD


noja blir att ta en power napp snart, och sen firar vi lilla julen här i kämppä med ellu och anniina :)
jag ska försöka ta mycket bilder så ni får se hur musigt de kmr att bli.

HÄJHÄJ

2 kommentarer: