lördag 6 november 2010

LÖRDAG och jag sitter i vasa?!



Hittade denhär ursöta bilden på jamppa från suomen
uima liitto siidan. :)) 


nöjaa ja kom ju hem igår ti jeppis men, idag på mårnen for jag tillbaka hit till vasa :D


-Men de var nog bara därför att ja ville se jamppas SFI tävlingar, weii han va jätte duktig & sexiig så han såg ut som så jätte aktiv/ pro sportig :D (den intryck jag fått av han tidigare, är at han så jätte lat människa osv osv..)   (^.^,)


så jag har spenderat min dag i den as varma simhallen :)
(även läst på anatomi fuck fan prov..)
 efter kolckan 5 kanske? eller lite före for vi och äta till någå restaurang me jamppa,o de he helt okey god pizza : D sen for vi till han hotellrum och bara tog de lungt.


- o de som jag blev väldigt imponerad på att jamppa följide hem mej?! aaw så gulligt! <3


Det blir nog natten nu då jag har tidig väckning imårgon!


 Natinati 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar