onsdag 17 november 2010

Livet är undebart!

jaa'a livet är såå underbart! :)


skolan var sådäär, eller nog var den kul men lite för lång dag bara, 08.15-15.15/15.45.
haha har skrattat sönder mej idag! men inte nog med det, efter skolan for jag till stan och träffade minä kära vänner Emilia,Emma & Maja ! :) vi gick i H&M o kollade på kläder.. jag hittade en mössa,vantar,mjukis byxor,en svart topp & en billig men jätte god luktande parfyym :)
(lägger bilder om dem om en stund) såå glaad! :D älskar värkligen shopping :DD de gör mej på så mycket bättre humör!


     Mitt liv är underbart för att

  •  jag har så underbara vänner
  • Shopping
  • livet i vasa/ jeppis
  • En pojkvän som bryr sig om mej & som jag älskar!
  • Min mamma
  • Mina bröder
  • min doggi nasuu
Ja'a, någå mer kommer jag inte på men de var väl de viktigaste!

ja o jag har funderat starkt på att flytta till internat. efter som här jag bor betalar jag en stor summa hyra, då jag i internat har precis samma tillgång gratis? så what's the point?! 
iof bor jag en halv kilometer från stan, men är inte där alls någå ofta jag är där.
och jag måste stiga upp så helvetes tidigt varenda dag pga bussen.

så om jag bodde på internat, bodde jag gratis, skulle ha mer pengar i handen. jag har nästan alla mina väner där. och de går ju fan bussar till och från stan hela tiden, så dit slipper jag hur lätt som hällst.

+ att jag är så störd och såå leid på alla mörkyyade här, jätte äkligt att bo här! på sant!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar