torsdag 4 november 2010

Ändrade planer..





hihii hejhej : D
Som sakt började jag 10 och hade första timmen intråduktion till närvårdar yrket. den timme gillade jag faktist, eftersom vi skulle läsa en tex o sen rita upp nått som vi tänkte på då vi läste. haha jees va kul i min grupp var de jag johanna o kiikus + evelina, men undelit nog vade bara jag som ritade ^.^ de va kul : D efter det hade vi mat + 2.15 minuter hål timme så jag,elli,jessica & michelle for till ABC men då vi väl var där kom vi på 'fan ocksåå, vi skulle ju få gratis kaffe hos ellis, så vi for via butiken där inne o hemta kex (allihopa med egen kex paket..) o så kom michelle på en great idea! vi köpte glögg! 


 sen for vi tillbaka till skolan eller alltså ellis internat o drack GLÖGG med kex^^ mums!
så gjorde vi någå skol uppgifter o tala o chilla typ : D
timmen började igen 13.45 och då hade vi barn & unga, timmen de va intressant! kulkuul..


Ändrade planer; 

  1. Nu ska jag renskriva ett info papper om vår kommande klass träff
  2. ÄTA
  3. fara till rewell med nanna,hanna,jossu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar