torsdag 18 november 2010

tråktråktråk

Fyy va jag har mådd dåligt idag, stegring IGEN och hur mycke jag än dricker vatten/mjölk är jag jätte torr i halsen och törstig + min stockade näsa inte blivit bättre alls :s

börjar snart tro det är något allvarligt fel på mej! :D

  • Här är bilderna jag låvade från igeår, men tyvärr ser det ut som att jag glömt kameran hemma i jeppis så ni får nöja er till webcam kvalite.
Beige Mössa + Vantar 
Mjukisarna och nasse..
Mjukisarna
En helt vanlig svart topp






4 kommentarer:

  1. fin mössa o vantar gumman :D

    SvaraRadera
  2. Emmii , du e lite som jag ;)
    då man skall dra ut ett plagg ur skåpet
    råkar man dra typen 10 plagg ;D haha :D

    SvaraRadera
  3. hihiii ^^ juuda de baa no helt accident då allt ramlar ur skåpe o sen ork man int sett tibax de :)

    SvaraRadera