tisdag 9 november 2010

Säkert värsda dagen på länge



Tjingeling
Till att börja med ska jag säga; FY SJUTTON VA DE ÄR KALLT IDAG!


hade komi timman idag igen och på modde var det otriligt kul! eller kanske mera intressant, nämligen vi pratade om rasism. 
De var faktist jätte intressant att lyssna och dela med sig av sina "uppleverser" om detta just.
som vanlingt så hade vi skojj på kombi timmarna (som vi alltid har!) hihii


MEN sen hade vi matteprov.. som var i 3 delar, 1 delen var själv provet, 2 delen var huvudräkning/föhör & 3 delen samma. om man inte fick alla rätt på 2:a delen måsta man stanna kvar och lära sig det tills man kunde?! vafan e de för någå lära?! har hon fel i huuvvet?! fy fan va jag var fittig! och inte bara jag, allihopa var jätte arga o  spydiga åt henne, men de vara för att hon var spydig åt oss!
ooh fyy va jag hatar såntdär..


nojaa iaf. efter skolan for jag hem. började först diska, sen laga mat, sen dricka kaffe och sen läsa på anatomi!!
 -.-' jag kommer aldrig att lära mig kroppens alla ben på latin + alla muskler i kroppen (namn)..
men jag försöker iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar