torsdag 25 november 2010

Jag hatar Rax & älskar simhallen

ja jo dehäär har inte kunnat uppdatera bloggen på på en stud då ja både inte hadd tid, och igår när jag skulle göra det så var jag hos nannas och hennes dator fittades så de gick inte..


Tisdag:


 var jag med nanna i rax, hon skulle eta inte jag. i kassan då  hon hade betalat och fått taldriken fråga kassa gumman om inte jag ska äta svarade jag nej, så sa hon att jag inte får komma in om inte jag köper något, så ja köpte den jävla limsan då. sen satte vi oss i ett bord och nanna for och hemta mat. efter en stund kom hon tillbaka, och jag fick ett kokt ägg av henne.


hahah fyfan jag hatar rax nuförtiden! jag kände att någon kollade på mej hela tiden, så jag kollade upp och såg att den jävla kassa tanten stod o kyttade på mej bakon nå juttuna, så jag sa åt nanna sådär småskrattande att vafaan nu kyttar hon på mej hela tiden.. :'D
sen mittiallt kmr hon till oss och börjar typ halv ropa o va helt stressad på mej typ ;o jag bara WTF?!
haha där stod hon o typ halv skrek åt mej pga hon såg när jag hade smaka av nannas sås?
o så srekek hon något om att de e lika fel att "smaka/eta av nannas betalade mat" som att jag skulle kymppa något från ngå butik?
jassåå.. okej men de visste jag inte, och så fittades jag lite åt henne (int mycket bara lite) då hon bara typ halv skrek hela tiden om samma sak hela tiden -.-'  sen for hon och jag o nanna fo därifrån skrattande! så jäävla löjligt alltså.. :D


Onsdag:
var jag med nanna och simmade. oj va de gjorde bra fö mej!
och vi bestämde oss att börja simma en gång i veckan! på 
onsdagar klockan 5. och så ska vi också börja gå på gym en gång i veckan.


idag hände inget speciellt, satte hos nannas och sen for jag hem men via bokhandeln och handlade engelska boken, sen hem o nu har jag kolla 2 filmer. och ska snart diska och packa för i mårgon åker jag hem! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar