söndag 14 november 2010

I'm back after a long weekend



tjohej! sorry att jag inte bloggat nu på hälgen men de är nog för att jag inte hade tid!


Torsdag;
kom till jeppis en 7 tiden, och efter det var jag med jamppa en stund..
tror inte jag gjorde så mycket mer?


Fredag;
Vaknade tidigt,for och hälsa på till oxhams skolan med Heidi Isomäki! hahaa de såg ut att vara kul.. sedan for vi till café Fredrika, o talade om alltmöjligt.efter en nästan 2 timmars talande fortsatte vi till biblioteket och jag lånade en bok, som heter "Pojken som kallades det" (ska läsa den för har en grupparbete om den boken) sen for vi till code,wautsi & seppälä för att hitta något fint at ha på mig på kvällen.
 de var nämligen någonslags bal med Las Vegas tema i JG så jag och jamppa for dit.. tyvärr har jag en pojkvän som älskar att spela poker :) så han satte i poker bordet hela kvällen, och jag tror inte han lyfte på rumppan heller en enda gång? : DD 
noja tur att jag känner endel i jg så jag behövde inte vara ensam.


Lördag;
For till fammus och äta mat! mums så gott det var! satte där nästan hela dagen o talade och sovde och lekte med min gris ^^  när vi kom hem igen hoppade jag i duschen osv. sen ringe jag jamppa och fråga var han var/vad han skulle göra..efter en stund kom både jamppa och axeli o hemta mej, och så körde vi runt stan. senare for jag till sandras en stund. och jamppa for hem, (tur at båda bor på samma gata) noja efter att ha suttit där for jag till jamppas och sovde där..


Söndag;
Vaknade hos jamppa, kollade film ( james spelade poker förståss..)och sen åt vi jätte god mat som monika hade lagat åt oss. Senare ringde mamma o sade jag skulle komma hem, så vi forde då till mitt och åt kaka drack kaffe osv..
ja juste, vi for till gravgården, det var väldigt vackert på gravgården, då det var mörkt och så måånga ljus som var tända :)
kvart före nio hoppade jag i bussen till vasa, och haha jag tog med nasse :D lilla griisen min <3


men nu tag jag nog natten! Gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar