fredag 19 november 2010

random fredag kväll

tjoo
Har varit o kolla på Harry Potter 7 just med james. den var helt okey, väntar bara på part 2, alltså slutet av filmen skall komma ut så att jag får veta vad som händer! ^^

Nu sitter jag hos james och han är "jätte trött" men när jag lämnar över datorn till honom är han pigg som fan eftersom han vet att han "får" spela poker då..

-En kul överasknikn jag fick när jag kom från bio, ja for hem fram och tillbakas, så kom min lillebror Teemu till mej och sade; - emmi vet du vad som hände då jag var ute med nasse? 2 kvinnor stannade mej och sade att jag skulle hoppa in i bilen så skulle jag få godis, men jag svarade aldrig i livet! 

saatan när jag får reda på vemfan de va ska jag vrida nacken av dom!
INGEN RÖR MIN BROR!

En fråga som jag undrat på hela veckan är;
- Varför känner jag mej som jag gör? 

- ensamhet, even om jag inte är det
- grubblande, men jag vet int på vad?
- känner mej fet, even om jag är bara några få kilo mer än ifjol ?
- är så jävla deprimerad, skyller på alla om allt..

VAFAN ÄR DET FRÅGAN OM?!

4 kommentarer:

  1. Hör till tonåren, du håller på att bli vuxen. Grubbla minder ta en dag i taget de blir nog bra.. P.s du vet var jag finns om du behöver... Kram mami <3

    SvaraRadera
  2. WTF !?? :O
    no har ju folk fejl i hövo tå di halder på sådee!
    herranjumala !

    SvaraRadera
  3. EMPPU, du e no allt aderting FÖRUTOM fet! -.- om du tycker att du e fet, vad e jag tå? :O ett fläskberg! så please, slut ti säjj att du e fet, när du & alla andra vet att du e smal!

    SvaraRadera
  4. ja veet att jag e smal, men om jag fortsätter som jag håller på med så kommer jag att bli fet! och att de på en såhär kort tid ha mittiallt blivi, fått mer "fett" de helt otrolit, ja ja mår bara så jävla dålit över de, tenkt såhär, jag är friidrottare och på tävlingar har jag jätte korta shorts o topp på mej, och om jag fortsätter såhär, så kmr ja int klara mej ifriidrotten.. :s thats the point

    SvaraRadera