tisdag 8 maj 2012

What A Beautiful Morning


Bara för att Lowe e så himla söt! och jag hr inga nya bilder.

Haloo där jag har suttit på balkongen och njutit av min morgon kaffe! Kallt var de, men en filt runt och wallla hur sköönt som hälst! De är ju såå vacker väder så jag smälter nästan. men nej nu får jag ta i kragen och börja packa ihop saker jag ska ha med till skolan, sedan springa ner och vänta på buss. Idag slutar jag dr efter klockan 1, så ska jag hem och byta om och sedan träna! ooh ska bli så sköönt! Har inte tränat så mycket på sista tiden, bara några få hemma träningar osv..

Dessutom nu har jag börjat på kol tbl. igen, och känner mig redan sååå myckket piggare än vad jag gjort på senaste veckorna! att de faktigtst hjälper.. Fachinerande (?!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar