onsdag 16 maj 2012

Can you make my wish come true?

Yeah can you?

Jag vill så till New York, Manhattan i sommar!!!!! Har funderat dra till London igen i sommar men har kommit underfund med att där har jag redan varit en gång (and I  L.O.V.E  I.T).. Kanske ska jag prova på nått nytt o åka till NEW YORK. ooh jag blir såå ledsen när jag ser på flyg + hotell i 5dagar = 1000-3000€ + till "lite" shopping och andra aktiviteter kan man räkna med att resan blir att kosta lätt round about.. 5-6000€.. Vem är rik och vill bjuda resan åt mig? :)






Nojaa inga problem, jag ska dit ennu! och stannar gör jag säkert också! 

 - Don't dream you life, Live you'r dreams -
 - Some people want it to happen, some wish it would happen, Others makes it happend -









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar