måndag 7 maj 2012

- De' går bra nu -


När jag fö engångs skull är pigg och taggad och kommer i tid till skolan, jaa då kommer jag på att fan jag har ju Kulturpromenad.. Where the fuck do I have that lession then?! Ooh jag har missat alla dom timmarna, pga jag har ingen aning va de är.. och inte vet jag heller vem som går på den kursen så int vet jag heller vem jag ska fråga vart jag ska..
Inte nog med det, jag har omtentamens prov idag också, och nu skulle jag ju har mycke tid att läsa på det, men inser på sekunden att jag inte tog med böckerna eller antäkningarna till det..


- De' går bra nu Emilia, de' går bra nu-
  - 3 vecker kvar, känn ingen press..-

2 kommentarer:

  1. jag har o kulturpromenad o timan har vi tide langt bort, förbi bibban o allt. typ na maskinhus elr na, hehe :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. har vi så?! dafuq :D men vittu jahaa okeej :D

      Radera