onsdag 23 maj 2012

Stressyy


Javet, man kan int se nå tröttare ut en va jag på bilderna! IKNOW.

Glömde bort jag hade dendär cp tummen.. wery well ja menar OGILLA läget


Okay så före nästa veckas torsdag [sista skoldagen] har vi 4 prov kvar att göra. MEN jag tror jag har 6 prov att göra!!! Va skolan seriöst ÄR ologiska.. Alla är ju så himla trötta denhär tiden på åter då man bara vill ha sommarlov! MEn nej, då ska DE sätta alla prov på samma vecka! Jag blir såå fittig..

Gissa om jag är stressad?! + ogjorda uppgifter ska vara inlämade sedan period 1! haha ja sku bara vill gråt nå lite.

Annars så fyller L8 idag 20 bast! GRATTIS TJEJJEN! :) <3

Jag har just kollat en film, men somnade i mitten så vaknade för en stund sedan och nu är jag dö hungrig igen! Dags att make som food woppaa





2 kommentarer:

  1. Ou Emmi ja har samma juttu. Flera oklara uppgifter som ska va inlämna denhär veckan å tenter å allt annat kuul :D Sku int ork me nåå nåmera nu när somarn snart e här. Men he er ti gee he sista nu bara ;D

    SvaraRadera
  2. nää precis! ingen motivation att gö nå alls.. Men de så sant, de e bara o ge de sista nu! :DD

    SvaraRadera