onsdag 2 maj 2012

BildBomb

Jag hade redigera bilderna fiint! men sen när jag laddade upp dem så försvann redigeringen på dem.. Så ni får nöja er med skitbilder!

Förlåt än en gång för mycket dålig uppdatering på senaste tiden.. Men som sagt hade camera sladden lämnat i Vasa så.. Skulle det inte bli mycket tråkiga inlägg om de bara vore text?
exakt.

Nojaa här är iaf bilder från senaste dagarna:


Gymmade med Ronja i Torsdags


Söt. men sätt själv 130kg på och försök att inte se riktigt hems ut haha



Fredagen spenderades med dessa tjejjer, Hannah, Ronja & Heidi



- Sådee e' ja -


Efter att ha sliirat fast på Hannahs gräsmatta, skulle starka jag fara och bucka på,
 Här är resultatet.. -_-


Antsrängde för en gångs skull och fixade frillan (dock bara pga. håret var så satans elektriskt)




Efter många OM OCH MEN satt jag in denna bild.. Mamma fotade mig morgonen efter vappen..
Krapula morgon alltså. SÖT



Denna hör till fredagen men orkar inte flytta upp den punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar