onsdag 30 maj 2012

I got a problem! Vem vill hemta mej från Vasa (torsdag)?

Jaau.. Imårgon slutar skolan för min del. Jag skulle måsta få hem all tavara från internatet och här från Ronja's, men då har vi ett problem.. Jag får inte allt med mig om jag åker buss!

Så mammas ide var:
- åka med buss hem imorgon, tillbaka på fredag eftermiddag (vara tillbaka hemma 8-9 tiden) eftersom bror har träningar i Vasa så då skulle jag kunna passa på ta med allt.. Jag tycker det låter onödigt jobbit! Verkligen.. dit skulle en fredagkväll fara! + att de skulle också vara himla jobbit ifall jag skulle vara här till fredagen ennu till.. nejnej de går inte mamma!

Min ide: 
- Ifall nån vill vara snäll och hämta mig från Vasa i morgon så skulle jag få mitt pick o pack, utan att dela det till 2 dagar + en fredagkväll skulle ju förstöras! Så vem skulle kunna vara så gulligt snäll och hemta mig härifrån?
Bensa pengar får du förståss!!


Har ingen saldo for the moment, så skicka på facebook eller här på kommentarsfältet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar