torsdag 10 maj 2012

- Damn -

God dag!
 idag.. missade jag skolan..? vaknade i mårsse runt 8 tiden av att Allo ringde och frågade var jag var osv, när jag satt på luren, tänkte jag FAN OCKSÅÅ JAG HR FÖRSOVD MIG!
Jag plockade upp datorn och skulle bara kolla 9gag, tills jag hade ork at stiga upp.. JAG SOMNADE.. sovde till 14.. jäävla skit dag alltså.. o inte for jag någå sen och sova igår inte?! 12 halv 1 var jag redan i säng!

Som straff till mig har jag städat, diskat, damsugit och dammat här idag + ett hårt gym pass där på! Snart ska jag ta itu med läxor osv! Bara för jag hatar mig själv nujust haha!


De är så himla kul med spännas bider just efter man har tränat, eftersom då är de upp pumpade :D
Så ni få lida lite till haha
Påväg hem for jag via Sale för att köpa mat - de blev Tonfisk sallad -
Det var gott!


Det var min dag hittills nu ska jag koka kaffe. 
Och en banan på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar