fredag 18 maj 2012

Sockersug!!



Vad ska jag ta mig till?! Enda sedan jag började på dieten (och slutade röka dessutom) blev mitt sockersug helt   sjukt hopplös! alltså den är radikal, jag MÅSTE ha shokolad, annar blirjag vääääääldigt jobbigt arg och rastlös..?!

Jag är inte gravid, De är säkert.

Men vafaan? mamma kommeterade redan igår då jag kom hem att " Ja ser att du ha blivi fet igen Emilia" AWESOME

kan ju int ha tajat kläder längre! fysaatan de äckligt, känner mej såå äcklig! oså har mitt gym kort åkt ut, skulle måsta skaffa ny men så är de bara 2 veckor jag är i vasa så de blir liksom.. + - 0.

Har ni bra tips åt mig så jag får bort mitt socker sug?!

4 kommentarer:

  1. De e nog bara tt int äta de goda :) Ja åt 0,5kg karkki och drack 1,5L limsa/dag i 2,5 år då ja gick i skolan, värsta sockerabstinensen när jag slutade med allt på en gång.. Vatten och sömn hjälpte xd

    Gör något annat när du känner dig sockersugen(om möjligt).. Ta en promenad, drick vatten eller spela TV-spel(worked for me)... Eller lär dig uthärda härligheten, det släpper nog snart!

    SvaraRadera
  2. Vatten är bästa botemedlet, när du känner sötsuget drick några vatten glas så släpper de, i alla fall funkar de för mig! :)

    SvaraRadera
  3. mitt bästa tips är att dricka grönt te när du e socker sugen! eller borsta tänderna! funkar fin fint :) och räkna med att det tar ett par veckor innan sockersuget går över, men det är värt det, kämpa! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detdär bortsa tänderna håller jag med om! De funkar faktigst till en del! :)
      Tack fö tips!

      Radera