söndag 6 maj 2012

Awkward.

Förra sommaren.. Mindefett % i kroppen då, än nu och inga muskler!


Jaa de har blivit lite mindre bloggande på sista tiden, men jag finner ingen ro att sätta mig ner och skriva blogg.. Det står bara så stilla.

Nästa vecka kommer bli tråkig, eftersom Ronja flyttat tillbaka till Jeppis, och jag har ennu skola i 3 veckor framåt, så jag kommer bo helt ensam i stan.. Tur att jag har allting nära, ska gymma massor nu denna vecka + att jag ska börja på min diet! Och med dieten fösöker jag få ner fett % i min kropp, men endå "behålla" alla muskler jag har i kroppen. resultat av det borde bli synligare muskler!

Dessutom har jag SLUTAT RÖKA. Engång för alla.

2 kommentarer:

  1. Man ser mycket mer muskulös ut med mindre fett% så du ska inte glömma ladda upp bilder sen! =P

    Bra beslut att sluta röka, bara det kan ju leda till prestationsökningar och bättre resultat på gymmet, värt att tänka på! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja precis! klart de kommer bilder! kommer nog lite för och efter bilder inom snar framtid ochså bara ja sku få in di på datorn först! :)

      Apsolut :)

      Radera