måndag 14 maj 2012

SHARE this





Min vän är adopterad och vill nu hitta sin biologiska mamma, Jag blev så rörd när jag såg att alla vänner på fb hade delat denna bild, att jag nu ochså tänkte lägga den ut på bloggen så att ni från tex. Sverige,UK , Norge och USA kan dela denna bild & text! Det skulle hjälpa honom så otroligt mycket! :')




First of : PLEASE SHARE THIS PICTURE. The text is in English, Swedish and Spanish, just scroll down.

I was born in Colombia,06.03.1993 in Bogota. Came to Finland in 1993. And if you don´t understand.. I´m adopted. 

Ett desperat försök att hitta min biologiska mamma? Svar ja... Har kopierat denna text av Juan-David Sanchez. Han hittade sin mamma på ungefär 2 veckor och detta är det första steget för att hitta MIN biologiska mamma. Men om ni känner att ni har tid så får ni mer än gärna dela detta fotot. Facebook är stort och man vet aldrig vad som kan hända om en bild sprids, tack på förhand ♥



A desperate attempt to find my mom? Answer yes ... But if you feel you have time and you'll be more than happy to share this photo. Facebook is great and you never know what might happen if a photo spread, thanks in advance ...



(google translate)

Un intento desesperado por encontrar a mi mamá? La respuesta es Si! ... Si usted tiene tiempo le agradecería que compartiera esta foto. Facebook es grande y nunca se sabe lo que se puede conseguir con solo compartir una foto.
Gracias de antemano ...

Te quiero ♥
/ Miguel Rianho Afanador

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar