måndag 28 maj 2012

Svar på kommentar - If i would Live my dream



" Du har en finfin blogg du Emilia :) Men nu undrar jag har du paus från bloggen då du inte är lika aktiv? :(
Och sen e fråga till, I din blogg har vi fått reda på att du är en dreamer och du beskriver dig själv som en.. Vad skulle du göra precis NU om du skulle kunna göra vad som hällst mellan himmel och jord? "


Tack ska du ha kära du! inte skulle jag säga bloggpaus, men jag har inget vettigt att komma med helt enkelt! och så har Ronja fortfarande min minneskort hos hennes så inga bilder får ni heller (webcam forståss me de är bara så äckliga)

JAG SKULLE
Tatuera hela/halva kroppen bara för jag kan! Ni alla har säkert sett "Free Willy" en sådan som lill killen skulle jag vilja vara, göra fina föreställningar med speckhuggare etc. Eller jobba som Burleskartist - Som i Burlesk filmen Chirstina Aguilera är med i! Bara för ja kan! Ett Cirkus skulle vara underbart också! Göra shownummer med hästar.. Rena drömmer alltså!

Lite seriösare här Högst troligen skulle jag packa väskan och fara till London eller New York. Börja studera till nått vettigt, prova på nya saker, skådespelning, dansa, prova på både branmans och ambulans jobb även sitta som nanny i en rikt familj.. Köpa snyggaste AUDI R8 och en motorcyckel.. Om de vore möjligt allt detdär..

Ennu brutalare drömmar (om jag vore rik).. Packa väskan fara ut och segla i min stoooora snygga segelbåt, förståss ta med en kille eller så en massa vänner! hahha dyka med hajar, festa, segla världen runt och bo på lyxiga hotell runt i världen, lära sig om olika kulturer. Fara till afrika och hjälpa skulle inte vara så dumt heller..!


Detdär är bara lite av allt jag kunde oc ville göra.. Men orkar inte pradla upp någå mera :)
Så sånthär går jag och drömmer om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar