måndag 21 maj 2012

Pervert snubbe

Tidigare då jag var i Citymarket och skulle välja den kortaste kassa kön, var det en snubbe i en kassa kö som kollade låångt på mig då jag gick till följande kassa kö strax efter jag ställt mig i kön kommer karl'n bakom mig [ inte tänkte jag på det, jag menar det är ju vanligt att nån ställer sig bakom ] Men då kände jag att någon var väldigt nära mig, jag började "kolla på godis och tuggumin de har i sidan av kassan då jag håkar att karl'n bakom mig var väääldigt nära mig..
Jag flyttade mig fram och så gjorde han, flyttade mig ennu mera ca. en meter från han men endå skulle snubben nästan vara fast i mig?! De var så himla äckligt, ja menar I need space, minståne en meter från mig!

Hur äckligt som hällst då snubben [en fet och gammal en] nästan är fast i mig, BAK IFRÅN.. fyy vad jag blev äcklad jävla pervert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar