onsdag 23 maj 2012

HAHHAAHAA random!

Glömde berätta nått sviin kul!!

Då tidigare då jag satt o chillade på dator hör jag då någon plingade på dörren, jag tänkte dafuq? och for och öppna dörren, där står en kille [OBS snygg en faktist]

Han: KAn du dra wc byttan?

Jag: miljoner tanskar snurrar runt i huver på bara några microsecunder "- har det stoppats? har jag skitit där idag? osvosv! sen svarade jag AJ VA SAADU?!

Han: eeh.. ja att han gör nått där on the floor 7 o jag bor på 6, så vi alla måste dra wc:n..

Jag: hehe okay sure..

Han: okay bra hej PANG

jag lämnar och glor på dörren med dafuq face på och undrar Vafan skeed just? kom faktist killen o be mig dra min wc?! hahah sen gap skattade tills jag tycket de kändes sjukt då jag var helt själv..

2 kommentarer:

  1. Va ede fö diet du ska gå på? lr va går den ut på?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dieten jag håller på med går ut på att få ner fett% i kroppen.För fina synliga muskler!

      Radera