måndag 9 juli 2012

Super nanny strikes again




Ja nå hela min dag har fari till att sköta bebis, i princip. Strax efter jag skrev förra inlägget kom mamma in och sade att " du ska sköta igen, vi ska ti Sund's efter någo.. eeh ookoo

Så nu har ja lekt med bebis, eller lekt och lekt men haft konstiga ljud av mig haha och visat hans leksaker osv.. Sånt gosigt. Ja o nå bilder från nu får ni inte eftersom mamma ha minnestickan då hon for och göra pappers foton av alla foton. Va talar jag om? alltså scanna ut di? haha nää jae slut i huvudet har jag på känn..


Bebis somnade i famnen för en halv timma sen, nu känner jag hur det krampar i armen så bäst att fara och sätta ner han och sova istället. Bebis verkar gilla reggae musik iaf ser de ut som! haha aaye! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar