söndag 15 juli 2012

Aayee sjuk


Igår var jag på Freefall från 13 på dagen till 2 på natten. Heeela långa dagen och kvällen har jag sprungit av och an där på området och gjort massor.

Eftersom det ösregnade på dagen hade gräsmattan blivit dy våt, väldigt mjuk och dessutom på vissa ställen var det stoorna vatten pottar! och då kommer jag dit med min bror's tygskor så många minuter tog det inte förrän de var genom våta. Så jag gick men plaskvåta skor nätan hela kvällen, tills jag tänkte attan och valde att gå barfota istället.


Resultatet av detta är: Jag är sjukt snuvig, sjuk hals och feber! woohoo alltså..
(jag var snuvid redan 1-2 dagar tillbaka)


MEN KUL HADE JAG! haha sviin sköön kväll alltså!
OCH till sist ska jag meddela att jag knappast kommer blogga så ofta nu då jag inte får in någå bilder hit.. Men I'll be back to normal soon!






Lite feelis låtar kan ni ju allti få!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar