söndag 1 juli 2012

Borde få nobel pris pga mina konstiga drömmar

Summer 2011


Godmorgon! vaknade för en ca 40 minuter sedan.. Och jag gjorde det igen! Drömde om en och samma kille (Sex Drömmar). Nu har jag drömt detta 4 gånger!!
Men inatt var drömmen mera om kärlek och känlsor, jag föklarade så gott jag kunde hur ja kände för honom, sedan var vi mittiallt i ett hus där det spöka och som var stort som ett slott, efter det gick drömmen upp på att hitta min "älskling", och alla dessa tankar jag hade.. Det var så äkta!
och känslorna.. sexet!!
Jag drömmer om och om igen om mig och han, alltid är det något sex, kärlek, känslor,gråt och skrik i drömmarna!

Och grejen med detta är att jag har inte alls "styrt" mina drömmar, som jag vet man gör strax man vaknar, men ingen av dessa drömmar har jag gjort det! inte det minsta!
och samma dröm har jag drömt 4 gånger nu! och jag mins precis alla drömmarna!!!!
Vad kan detta bero på? för det börjar bli creapy!

2 kommentarer:

  1. Är det nån du känner då eller någon helt random?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grejjen är ju precis den att jag känner personen! hahaha

      Radera