fredag 13 juli 2012

Ditt rum i mitt hjärta

En bild från i vintras i guess!

Igår var det torsdag och det var Vasa på skemat.
Vaknade, hoppade i duschen, valde kläder, sminkade mig och startade till Vasa med far,mor, bebis och bror.

For via mommos för att hemta en kissi. Nämligen en vän skulle ha en kissi och han bor i Vasa så jag tog den på samma gång åt han! Och jag vet att kissi kommer få ett bra hem :)

Jag var också och kolla på lägenhet nära simhallen! tycke riktigt mycket om den faktigst! jätte härlig.
Hoppas nu bara pappa vill vara extra snäll!

Gick opå i stan också en stund men inte hittade jag riktigt något.. Eller javisst hittade jag massa fina kläder men endå inget jag behöver nu.. Jag var helt enkelt inte alls taggad på att shoppa igår.
(ytterst sällan detta sker)






På nått sätt så underbaar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar