söndag 29 juli 2012

IT'S ON! that's all i'm saying IT'S ON!



Hej! Da var en tid sen! :D oj va kul att skriva igen alltså!
Nojaa tänkte att inte kan jag nu hålla bloggen helt "stängt" så ja kom på att skriva några rader nu.

Livet e helt amazing! eller så känns det idag! Varit ut på cyckel (jag) och longboard (V) :s tur, rundade runt jeppis och talade och skrattade haha! sen kom vi på att vi båda ska åka board så då hämtade vi andra och fortsatte vår runda med longboard båda två! 
Vi har inte spenderat time together på skiit länge så de va as chill att bara vara och prata strunt.

Nu är jag helt svettig, kibbig och bara äcklig så ska hoppa i duchen strax!
Jag bara känner hur det bränner i ansiktet, så sol har jag tydligen fått också.

Sen är jag också fittit taggad! 
IT'S ON! that's all i'm saying IT'S ON! 
Imorgon ska ni checka till bloggen så får ni se exactly what's on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar