söndag 8 juli 2012

Mommo é bäst


For till mommos där runt halv 18 tiden med mamma, joonas och teemu.
När vi kom dit frågade jag nästan genast av mommo ifall hon har nå "fakta" böcker om Egypten och deras symboler osv (hon och muffa var egytian fans och har massa egyptiska saker, jag tror de därifrån jag också blivit en av dem)

Noja hon for och hemta massa böcker och jag började leta efter olika snygga symboler och deras meningar, ska nämligen tatuerra nå egypisk symbol.

Har länge funderat på Ankh korsset och det är redan färdigt stämplat, den ska jag ha till minne av muffa. Också The eye of horus har jag funderat på.. Sen en text på Arabiska ni vet sådär klumirulir! snyggt alltsååå!!!

Fotade också kissorna så ni får se hur de ser ut nu.


Vent ja tar ennu en ordentlig bild vent..

..oh comoooon en ordenligt sa ja ju!


Dumma jag som int tvättar händerna efter rört kissorna = mina ögon kliade och rann hahah fyy

Jae typ lika skit brun som soffan..?




gooosiii!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar